marți, 1 martie 2011

De ce "La genul masculin" ?






Deoarece aici se vorbeste deschis despre toate problemele pe care noi barbatii le intampinam in viata de zi cu zi. Bine, desi nu vor sa recunoasca, si femeile stiu foarte bine despre ce este vorba, fiindca exact ca si noi, si ele se simt la fel de bine atunci cand flatuleaza, cand injura, cand beau bere, cand se masturbeaza, cand defecheaza, sau cand fac sex. Cu toate acestea, barbatii sunt surprinsi de cele mai multe ori in ipostazele mai sus mentionate. Cel mai important lucru este ca macar noi, detinatorii de penis, sa ne asumam aceste lucruri fara sa ne fie rusine, chiar sa fim mandrii de ele.

Toate articolele aparute aici in acest blog sunt "in prima auditie", compuse si create de dumneamea. Totusi, exista si o mica exceptie, cand unul dintre acestea a fost scris de o alta persoana care imi este si prieten, articol care imi place foarte mult, si care a fost facut special pentru acest blog, la rugamintea mea.

Am vazut articole de ale mele si pe alte site-uri, asa cum sunt rsshunt.ro si zelist.ro, motiv pentru care tin sa le multumesc pentru reclama. Din pacate, am vazut un alt blog care a preluat alte doua expuneri artistice din "La genul masculin", dar care nu a specificat si sursa. Nu ma deranjaza in mod deosebit chestia asta, deoarece nu imi inregistrez scrierile la OSIM, dar normal ar fi ca atunci cand preiei un articol de undeva, sa spui si de unde ai dat copy/paste, din respect pentru bulangiul ala care isi omoara creierii si timpul pentru a face ceva frumos, dupa cum se si vede.

Acest blog se vrea a fi unul cu articole de specialitate, asa cum au fost scrise si cele de pana acum. Nu am sa bag niciodata mondenitati, si nici articole care sa contina doar cu un videoclip de pe youtube urmat de cateva comenturi in scarba, fiindca nu imi place aceasta abordare de blog sub nici o forma. Bine, a fost o mica exceptie la inceput, cand am scris ceva despre Tyger Woods, dar fara sa aiba o conotatie "mondena", caci m-am legat de personajul in cauza tocmai ca sa punctez dependenta acestuia de sex.

Tot ce scriu aici, nu este exact dupa chipul si asemanarea mea, asa cum multi dintre cei ce nu ma cunosc ar putea crede, ci discut despre multe situatii si ipostaze in care ne-am aflat sau ne-am putea afla la un moment dat, in functie de contextul dat. Chiar daca in scrierile mele exista si foarte mult adevar, majoritatea dintre ele isi au o doza destul de importanta de fantezie.

Cam atat am avut de spus despre "La genul masculin". Despre insusi autorul acestor scrieri, se poate citi in articolul Cine sunt, ce caut aici?

2 comentarii:

  1. multumim pentru acest blog stimate maestru fantozi! eu personal iti tin pumnii la cat mai multe articole si la cat mai multi cititori si admiratori si cine stie, poate intr-o zi, acest blog, impreuna cu cel al lui jon mookie, sa fie locul de intalnire live al nostru pentru talkshowurile incendiare ce ar putea scandaliza lumea prin streaming live pe internet :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este domnule Dude. Ma bucur ca imi citesti articolele cu mare interes, dar personal nu ma interseaza in mod special sa fiu citit de multa lume. Cel mai important pentru mine este ca voi, prietenii mei, sa fiti incantati de ceea ce zic aici. Practic voi ma impingeti de la spate.

    Legat de talkshow-uri, vom anunta totul la momentul potrivit, atunci cand proiectul va depasi granitele discutilor...

    RăspundețiȘtergere