duminică, 31 ianuarie 2010

Metode impotriva stresului






In ultima vreme observ faptul ca lumea din jur este din ce in ce mai nervoasa. Atunci cand merg pe strada vad tot felul de oameni nervosi, in metrou lumea incepe sa urle cand se calca pe picior din greseala, la televizor vad acelasi lucru…oameni nervosi, oameni care se cearta, oameni care nu se respecta intre ei din diferite motive care mai de care mai imbecile (in special atunci cand este vorba despre politica). Cand privesc la tot ce se intampla in jurul meu, normal, incep si eu sa ma intreb oare de ce se intampla aceste lucruri in public?. Unul dintre raspunsurile ce mi-au iesit in cale a fost unul destul de simplu (nu stiu cat de logic este, dar simplu cu siguranta e), si anume ca oamenii astia au anumite probleme cu nervii. Si apoi vine urmatoarea intrebare dar de ce acesti oameni nu incearca sa isi trateze intr-un fel sau altul defectul?. Acum pe bune, de ce nervosii din viata de zi cu zi nu iau nici macar o masura pentru a-si remedia comportamentul?

Am cautat pe google sa vad daca gasesc niste nume de calmante, si chiar am gasit cateva. Printre ele se afla si Catalysis, Hypericum, Detox, Infostim sau StressTame, adica niste calmante ce acolo se spunea ca sunt cele mai bune, cele mai performante, cele mai sigure etc. Este foarte posibil ca acest lucru sa fie adevarat, dar daca nervosii tot nu iau astfel de medicamente pentru a se trata, nu vad ce i-ar impiedica sa recurga la cea mai sigura metoda de a ucide stresul si nervii pentru totdeuna, adica injuratura. Pai atunci cand radiezi de nervi, ce poate fi mai frumos decat, sa ii iei mama la pula si sa iti bagi pula in toti mortii masii de treaba? Bine, cele mai frumoase injuraturi din lumea asta sunt cele in care cuvantul pula se combina cu mortii, rezultand un produs finit, cum ar fi bagamiasi pula in mortii si raniile masii de treaba, fututi mortii matii sa tii fut astazi si maine SI POIMAINE…date in pula mea de aici de zdreanta. Imi cer scuze pentru faptul ca nu am scris corect din punct de vedere gramatical, dar atunci cand injuri nu mai stai sa te gandesti auzi, dar m-am exprimat corect din punct de vedere ortografic? Oare m-am facut de ras fiindca nu am folosit gramatica limbii romane asa cum ni s-a predat ea la scoala?. Nu mai pun la socoteala faptul ca eu in viata mea nu am luat premiu la scoala…nici macar in clasa intai nu s-a intamplat asta. Asa ca de la mine nu am nici o pretentie sa vorbesc si sa scriu corect gramatical (asta nu insemna ca nu ma straduiesc).

Nu stiu cine a inventat aceste injuraturi, dar cel care a zis primul futu-ti mortii ma-tii merita sa i se faca statuie atat in centrul capitalei la Km 0, cat si pe varful Moldoveanu (adica cel mai inalt varf muntos din Romania), iar la baza statuiei sa fie o placuta comemorativa in care sa scrie “el este cel ce a inventat medicamentul anti-stres, dar si cel ce a adus injuratura la rang de cinste in societatea romaneasca. Iar ziua lui de nastere sa-i fie omagiata an de an, sa iasa lumea in strada, sa nu munceasca nimeni, oamenii sa nu se duca la serviciu si nici la scoala, in timp ce ziua respectiva sa fie a doua zi din istoria Romaniei ca importanta nationala (dupa 1 Decembrie).

Nici eu nu sunt vreo usa de biserica, nu sunt vreun sfant, am si eu momentele mele de nervi in public, ma mai descarc si eu pe oamenii din jur fara nici un motiv intemeiat, dar totusi fac tot posibilul ca aceste iesiri sa fie cat mai rare cu putinta. Tot ce pot face, este sa recomand tuturor cetatenilor acestei tari o terapie intensiva prin injuratura. Daca toata lumea ar injura acasa sau undeva pe camp, cel putin 10 minute pe zi, cu siguranta am avea o tara de oameni mai putini nervosi, o tara de oameni fericiti si bine dispusi.

Iar la final, eu imi bag pula in norocul masii si sa ma fut pe masa, futui mormantii masii astazi si maine, si sa imi bag pula in masa, tasu si-n tot neamu mortilor ei de treaba. Deci las-o in pula mea…

11 comentarii:

  1. Amice ca bine zici, sa ne amintim ca aceasta mareata injuratura, cu morti si cu raniti, cu falusuri introduse si mame, e de departe cea mai inteleatpa si totodata ciudata injuratura, pai ce placere ar fii sa ii cam luam mortii inspre cocarnita unui necunoscut care ne calca pe picior, macar sa ne bucuram de ceva care misca, adica "in masa" sau ceva, una peste alta injuratura cu mortii e de departe cea mai buna din lume, iar ca sa completez doctoratul dumneavoastra voi adauga traducerea acestei injuraturi in turca, o voi scrie cum se aude ca sa poata fi citita de lumea intreaga: "EDJDAADINIM SICHIIM".

    Summa respectelor

    RăspundețiȘtergere
  2. sa mi bag pl in mm fanto da dreptate mai ai ....ahahahhahaaa....se stie fara resentimente :P netty

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba imi bag pula, daca ma calca unu pe picior si imi bag pula in morti masi ma ia la bataie? Pe urma ce mai fac? A cred ca stiu, chem brigada:))

    RăspundețiȘtergere
  4. ma, acum eu nu vorbesc despre cazurile extreme... ca daca e un om bulangiu care nu-si cere nici scuze, pai normal ca ii iau mama la pula. in articol ma refer la situatiile minore, nu la cele in care integritatea ne este pusa in pericol...

    RăspundețiȘtergere
  5. fantozi mereu are dreptate.injuratura e terapi tata

    RăspundețiȘtergere
  6. respect pentru fanto si munca lui depusa pentru fanii lui de pe acest blog.vad k deja incep sa fie destui.s-o lasam pe aia cu calcatul pe picior.dar sa stai la o coada care te umple de spume si sa vina un cetatean si sa se bage in fata!poti sa-l ierti si sa nu-i iei mortii si familia in ciocan?si as mai adauga o injuratura la lunga lista(fututen cur pe mata)

    RăspundețiȘtergere
  7. comentariu adaugat de un fan innrait al acestui blog.cocosh

    RăspundețiȘtergere
  8. Prea piesa, ma bucur ca te citesc si in mortii masii de treaba dar chiar dai fara numar si dai bine!!!Cheers, by Dragos(garofitza)

    RăspundețiȘtergere
  9. noroc sefu' (tie cand iti spun "noroc sefu" iti spun asta si la propriu si la figurat). apreciez comentariul tau, si ma bucur sa mai aud de tine

    RăspundețiȘtergere
  10. bagamias pula in ea de viata si in mortii masii , futemas pe norocu masii azi si maine ca uneori raman surprins de prostia altora si cateodata vad ca ma apropii de ei si imi vine sami trag una.

    RăspundețiȘtergere